ویژه های مهامکس
ویژه ها

آنالیز میکروسکوپ نوری

میکروسکوپ نوری یا Optical microscopy میکروسکوپی است که از نور مرئی برای بزرگنمایی اجسام، موجودات و ساختار موادی که با چشم غیر مسلح قابل بررسی نیستند، کاربرد دارد. این میکروسکوپ ها عموماً تا 1000 برابر می توانند تصویر اجسانم را بزرگ کنند. وجود میکروسکوپ های نوری در بسیاری از آزمایشگاه ها خصوصاً آزمایشگاه های حوزه علوم زیستی، محیط زیست و متالورژی ضروری است. مشاهده سلول ها و میکروارگانیسم ها از طریق میکروسکوپ های نوری صورت می پذیرد. متالوگرافی جامدات نیز به این میکروسکوپ ها نیاز دارد. با این حال میکروسکوپ های نوری عموماً مجهز به سیستم پیشرفته تصویربرداری نیستند. در مهامکس میکروسکوپ نوری مجهز به سیستم تصویربرداری پیشرفته همراه با نرم افزار اختصاصی برای مشاهده، فیلمبرداری و ویرایش و علامت گذاری تصاویر است.

میکروسکوپ

شرایط خاص و نکات مهم آنالیز میکروسکوپ نوری

تصویربرداری با استفاده از میکروسکوپ با قابلیت تصویربرداری دیجیتالی و نرم افزار ویرایش تصاویر صورت می پذیرد. تصویربرداری می تواند توسط خود متقاضی انجام شود.

مشخصات دستگاه های آماده برای ارائه خدمات آنالیز میکروسکوپ نوری

آنالیز میکروسکوپ نوری

_

مدت زمان انجام آنالیز زمان آنالیز بر اساس نوع اماده سازی درخواستی و تعداد نمونه تعیین می شود روز کاری

هزینه به ازای هر دقیقه ۲۰,۰۰۰ ریال

درباره آنالیز

آنالیز میکروسکوپ نوری

میکروسکوپ نوری از انواع میکروسکوپ است که از نور مرئی برای بزرگنمایی اجسام،موجودات و ساختار موادی که با چشم غیر مسلح قابل بررسی نیستند، کاربرد دارد. میکروسکوپ های نوری انواع مختلفی دارند که از ساده شروع تا میکروسکوپ های بسیار پیچیده برای وضوح بالاتر استفاده میشوند.ساختمان اصلی میکروسکوپ نوری شامل عدسی چشمی و عدسی شیئ، دسته یا بدنه صفحه چرخان، صفحه میکروسکوپ، دیافراگم، منبع نور، گیره‌های صفحه، پیچ ماکرومتری، پیچ میکرومتری و پایه می‌باشد. 

  • اسم کامل دستگاه به فارسی : میکروسکوپ نوری
  • اسم دستگاه به لاتین : OPTICAL MICROSCOPE
  • مدل دستگاه : Optika B-383PLi