ویژه های مهامکس
ویژه ها

تحلیل و تفسیر نتایج آنالیز UV-Vis

تحلیل

شرایط خاص و نکات مهم تحلیل و تفسیر نتایج آنالیز UV-Vis

هزینه پایه تحلیل ۱۰ هزار تومان است که با انتخاب هر کدام از تحلیل ها در فرم درخواست، هزینه تحلیل ها به قیمت پایه اضافه می شود.
صدور فاکتور برای خدمت تحلیل امکان پذیر نمی باشد.

مشخصات دستگاه های آماده برای ارائه خدمات تحلیل و تفسیر نتایج آنالیز UV-Vis

تحلیل و تفسیر نتایج آنالیز UV-Vis

_

مدت زمان انجام آنالیز مدت زمان تخمینی زمان انجام تحلیل درخواستی بر اساس نوع درخواست متفاوت بوده و اعلام خواهد شد روز کاری

هزینه به ازای هر نمونه ۱۰۰,۰۰۰ ریال جزییات هزینه

درباره آنالیز

تحلیل و تفسیر نتایج آنالیز UV-Vis

برای تحلیل و تفسیر نتایج روش طیف سنجی مزئی – فرابنفش می توانید درخواست خود را به مدرسین و متخصصین مهامکس ارائه دهید. در آنالیز طیف سنجی مرئی – فرابنفش یا UV-Vis، جذب امواج الکترومغناطیسی صورت می پذیرد که در آن نمونه در طول موج های معین، فرکانس های خاصی را جذب کرده که نتیجه آن تضعیف شدن پرتو تابیده شده اولیه است. به بیان دیگر طیف سنجی UV-Vis، جذب تابش الکترومغناطیسی به وسیله نمونه در ناحیه فرابنفش – مرئی می باشد.

طیف سنجی UV-Vis و تفسیر نتایج آن، از پر کاربردترین روش های آنالیز مواد است و امکان مشخصه یابی‌های کیفی و کمی را به صورت دقیق و با تکرار پذیری بالا فراهم می‌کند که از نتایج بدست آمده می توان تحلیل و تفسیر های گوناگونی بدست آورد. برخی از کاربردهای این دستگاه عبارتند از: اندازه گیری غلظت ترکیبات و محلول ها، اندازه گیری جذب نور، بررسی خواص جذبی و عبوری یک ماده در یک بازه طول موجی، اندازه گیری گاف انرژی و شناسایی کیفی و کمی یک یا چند گونه خاص در یک مخلوط. جهت آشنایی بیشتر به صفحه انجام خدمت این آنالیز مراجعه کنید.

آنالیز UV-Vis

در مهامکس جمعی از باتجربه ترین مدرسین و متخصصین آنالیز طیف سنجی UV-Vis تفسیرهای منحصر به فرد و کاملی را برای محققین عزیز ارائه می کنند. این تحلیل ها و تفسیرها به صورت زیر می باشند:

  • تحلیل و تفسیر نمودارهای جذب
  • تعیین گاف نواری و باند گپ
  • تعیین میزان لود شدن یا اتصال داروها در سامانه های دارویی
  • رسم نمودارها: اگر در خصوص رسم نمودارها به صورت مناسب جهت چاپ در نشریات نیاز به کمک داشتید، متخصصین مهامکس آماده کمک می باشند.
  • مشاوره تخصصی: آیا آنالیز UV-Vis روشی مناسب برای هدف شما است؟ آیا نیاز به انجام روش های مکمل دیگری است؟ متخصین مهامکس آماده ارائه مشاوره های تخصصی در این خصوص اند.
  • آموزش و برگزاری کارگاه های تخصصی: در صورت نیاز به یادگیری مبانی و کاربردهای روش های طیف سنجی به صورت انفرادی یا گروهی، مدرسین مهامکس با سال ها تجربه آماده برگزاری کارگاه های تخصصی هستند. برای این منظور می توانید درخواست خود را در بخش آموزش و کارگاه ها ثبت کنید.

کلیه خدمات تحلیل بر اساس درخواست متقاضی می تواند به صورت زبان فارسی یا انگلیسی انجام شود