ویژه ها

انجام پروژه های زبان پایتون Python

پایتون Python از زبان های سطح و بالای شی گرا است که به دلیل مزایای متعدد بسیار محبوب شده و کاربردی شده است. به خصوص این زبان برای انجام پروژه های علمی، هوش مصنوعی و داده کاوی بسیار مورد توجه است. یادگیری پایتون و مدیریت خطاهای آن ساده است. همچنین وجود کتابخانه های متعدد کار را برای توسعه برنامه ها بیش از پیش آسان کرده است. از کاربردهای پایتون می توان به توسعه نرم افزارها، علم داده و هوش مصنوعی (از جمله یادگیری ماشین و یادگیری عمیق) اشاره کرد. اگر یک مجموعه تجاری می باشید و یا می خواهید برای هدف های مالی خود از  زبان پایتون استفاده کنید و یا فرد دانشگاهی هستید و برای پروژه درسی، سمینار یا پروژه انتهایی مقطع خود می خواهید از پایتون کمک بگیرید می توانید، سفارش خود را برای مهامکس به عنوان یکی از قدیمی ترین و شناحته شده ترین مراکز آنالیزهای علمی کشور، ثبت نموده تا پروژه شما با بالاترین کیفیت انجام شود. همچنین این امکان وجود دارد تا در صورت درخواست آموزش های لازم نیز به شما برای ارائه پروژه خود داده شود.


مشخصات دستگاه های آماده برای ارائه خدمات انجام پروژه های زبان پایتون Python

درباره آنالیز

انجام پروژه های زبان پایتون Python

پایتون Python یکی از زبان های برنامه نویسی است که امروزه به دلیل آسانی آموزش آن و کاربردهای گسترده (همه منظوره بودن) بسیار محبوب شده است. این زبان در کنار زبان های MATLAB و R زبان های محبوب برنامه نویسان در حوزه های علمی است. در کنار سطح بالا بودن (که در نتیجه درک آن برای ما ساده است)، پایتون یک زبان شی گرا است. ساختار این زبان برنامه نویسی از کلمات زبان انگلیسی و اعداد تشکیل شده است. در نتیجه به این دلیل یادگیری آن نیز ساده تر است. در صورت نیاز به انجام پروژه های برنامه نویسی با زبان Python می توانید سفارش خود را برای مهامکس به عنوان یکی از قدیمی ترین و شناحته شده ترین مراکز آنالیزهای علمی کشور، ثبت نموده تا پروژه شما با بالاترین کیفیت انجام شود. همچنین این امکان وجود دارد تا در صورت درخواست آموزش های لازم نیز به شما برای ارائه پروژه خود داده شود.

منظور از شی گرایی در زبان پایتون آن است که در این زبان تمرکز بر روی داده ها یا اشیاء است. برای درک بهتر اشیاء فرض کنید هر برند خودرو مانند پراید یک شی است که دارای ویژگی هایی است. ویژگی های اشیاء مانند برند، رنگ، سرعت و ... درون یک کلاس تعریف می شوند (اینجا کلاس خودرو می شود). در واقع یک شی نمونه ای از یک کلاس است. شی گرا بودن یک زبان برنامه نویسی به این معنا است که فرد می تواند اشیاء گوناگون را برای سیستم تعریف کرده و از آن طریق سیستم را مدل سازی کند. نتیجه آن این است که هر کدام از اشیاء قسمتی از نرم افزار را بازنمایی می کنند. برنامه نویس از طریق این خصوصیت می تواند دنیای بیرون و واقعی را در سیستم پیاده کند.

کاربردهای پایتون بسیار گسترده است. در حقیقت این امر یکی از مهمترین حسن های پایتون است. به عنوان مثال از پایتون برای توسعه هوش مصنوعی و علوم داده، توسعه اپلیکیشن های کامپیوترهای دسکتاپ و مویابل ها، تولید بازی ها، طراحی وب می توان استفاده کرد. در شکل زیر برخی از کاربردها نشان داده شده و در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است.

  • پایتون در علوم داده: در علوم داده ها، انواع داده ها را تجزیه و تحلیل می کنیم. در جهان و امروزه در ایران نیز استفاده از علم داده بسیار فراگیر است. به عنوان یک کاربرد از این علم، یک فروشگاه آنلاین می تواند تمام داده ها را برای پیشنهاد مناسب ترین محصولات به هر مشتری ارائه کند. پایتون یکی از بهترین زبان ها برای توسعه علم داده است.
  • توسعه نرم نرم افزارها: این مورد اخیرا بیشتر با استفاده از پایتون همه گیر شده است. با استفاده از کتابخانه ها می توان انواع نرم افزارها را توسعه داد.
  • پزشکی: در حوزه های علمی نیز پایتون بسیار محبوب شده است. در پزشکی از پاتیون برای توسعه نرم افزارهای نوبت دهی، مدیریت بیمارستان ها، توسعه فرآیندهای تصویربرداری و تشخیص بیماری ها و پیشیبی روند درمان و بهبودی بیمارها استفاده می شود.
  • توسعه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین: پایتون زبان برنامه نویسی محبوب برای توسعه هوش مصنوعی و انجام پروژه هایی یادگیری عمیق و یادگیری ماشین است. به خصوص پایتون به دلیل داشتن کتابخانه های متعدد و قوی زبان اول برنامه نویسی برای توسعه هوش مصنوعی شده است. 

در خصوص کتابخانه ها می توان اینگونه گفت که آنها دسته ای از کدها هستند که توسط دیگر برنامه نویسان توسعه یافته اند تا دیگر نیازی نباشد برای هر کاری از نو کدهای آنرا از اول نوشت. این امر موجب صرفه جویی در زمان، انجام راحت تر پروژه ها و توسعه کاربردهای مختلف می شود. NumPy و Pandas از مشهورترین کتابخانه های پایتون هستند. فریمورک ها که قالب های از پیش آماده به عنوان مثال برای طراحی سایت اند خود شامل چندین کتابخانه می شوند.

مزایا و معایب پایتون چیست؟

زبان شی گرا است و مزایای پایتون بسیار است. یادگیری آن ساده بوده و بر روی تمامی سیتم های عامل اجرا می شود. عیب یابی و پیداکردن خطاها و مدیریت آنها ساده است. وجود کتابخانه ها و فریمورک های متعدد کار را راحت کرده است. کد ها اپن سورس هستند. امکان ادغام پایتون با دیگر زبان های برنامه نویسی وجود دارد. با این حال معایبی نیز وجود دارد. سرعت خوانش زبان به نسبه پایین است. حافظه نسبتا زیادی از سیستم می گیرد. در برخی از کاربردها مانند توسعه نرم افزارهای موبایل رقیب های قوی تری دارد. از لحاظ امنیتی نیز بهترین نیست. در نهایت سطح دسترسی به کدهای مادر نیز به اندازه برخی از برنامه ها مطلوب نیست.

انجام پروژه های برنامه نویسی با زبان پایتون:

در مهامکس انواع پروژه های بر پایه زبان پایتون انجام می شود. ابتدا باید درخواست خود را در همین صفحه ثبت نمایید. کارشناسان ما درخواست شما را بررسی کرده و در صورت لزوم با شما در تماس خواهند بود. سپس هزینه و زمان لازم برای انجام پروژه مشخص می شود. در نهایت پس از انجام پروژه، در صورتی که درخواست آموزش داشته باشید، آموزش های لازم به شما داده می شود و پروژه تحویل می گردد. نگران نباشید! در طول انجام طرح همواره از پشتیبانی کارشناسان ما برخوردار هستید.