ویژه ها

جراحی عمومی موش یا رت

جراحی موش یا رت یکی از اعمال مرسوم در مطالعات حیوانی است. در مهامکس جراحی عمومی هر سر رت و موش شامل بیهوشی، انسداد و بخیه زنی است. جراحی های عمومی ناحیه شکمی نیز شامل انسداد و برداشت است. این امر توسط متخصصین و بالاترین کیفیت انجام می پذیرد.


شرایط خاص و نکات مهم جراحی عمومی موش یا رت

جراحی عمومی هر سر رت و موش شامل بیهوشی، انسداد و بخیه زنی است. جراحی های عمومی ناحیه شکمی شامل انسداد و برداشت است.

مشخصات دستگاه های آماده برای ارائه خدمات جراحی عمومی موش یا رت

جراحی عمومی موش یا رت

جراحی عمومی هر سر رت و موش شامل بیهوشی، انسداد و بخیه زنی است. جراحی های عمومی ناحیه شکمی شامل انسداد و برداشت است (هزینه آن بیشتر است و باید در فرم مشخص شود).

مدت زمان انجام آنالیز ۱ روز کاری

هزینه به ازای هر نمونه ۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال

درباره آنالیز

جراحی عمومی موش یا رت

جراحی موش یا رت با اهداف متنوعی انجام می شود. برای جراحی باید اپراتور با آناتومی بدن موش و یا رت آشنا باشد. برای جراحی ها ابتدا لوازم لازم تامین می شود. برخی از لوازم مورد نیاز برای جراحی عمومی عبارتند از: تشت ویژه کالبد شکافی، قچی، چاقوی جراحی، پنس، سوآپ و نخ. تمامی لوازم به همراه حیوان ابتدا باید استریل شده باشند. آناتومی موش ها از بخش های مختلفی تشکیل شده است. بخش سر و جمجمه، بخش گردن، بخش ناحیه سینه (بخشی که پاهای جلو به آن متصل اند) و قفسه سینه، بخش شکم و لگن. باید قبل از عمل به نواحی مختلف حیوان توجه کرد. به موها، چشم و پلک ها، گوش ها، دهان دم و پستان ها. 

در مهامکس جراحی عمومی هر سر رت و موش شامل بیهوشی، انسداد و بخیه زنی است. جهت آشنایی با هر مرحله به صفحه اختصاصی آن مراجعه بفرمایید.