ویژه ها

خدمات استفاده از تردمیل برای حیوانات

خدمات انجام تردمیل با انواع قابلیت تنظیم و برنامه گیری برای جوندگانی مانند موش در مهامکس ارائه می شود. این تردمیل ها برای انجام انواع تست های ورزشی، کالری متری، و مطالعه اثرات داروها و مواد مختلف بر عملکرد حیوان مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه های مهامکس پنج لاین دارد و هم زمان پنج موش می توانند از تردمیل استفاده کنند. انجام تردمیل توسط خود متقاضی یا کارشناس قابل انجام است. این دستگاه ها قبلیت تنظیم سرعت اولیه و نهایی، میزان شتاب گیری، شیب دستگاه و زمان را با دقت بالا دارند. همچنین چندین برنامه را می توان به صورت پشت سر هم به دستگاه وارد کرد.

 


شرایط خاص و نکات مهم خدمات استفاده از تردمیل برای حیوانات

انجام تردمیل توسط خود متقاضی یا کارشناس قابل انجام می باشد. در صورتی که فرآیند توسط کارشناس انجام شود هزینه دو برابر می گردد.

مشخصات دستگاه های آماده برای ارائه خدمات خدمات استفاده از تردمیل برای حیوانات

درباره آنالیز

خدمات استفاده از تردمیل برای حیوانات

خدمات انجام تردمیل برای موش توسط مشتری یا اپراتور صورت می پذیرد. تردمیل برای ورزش حیوانات، تردمیلی است که با توجه به شرایط فیزیکی و آناتومی آنها طراحی شده است. این تردمیل ها برای انجام انواع تست های ورزش، استقامتی و انجام تمرینات ورزشی و بدنی و مطالعه اثرات آنها بر حیوانات استفاده می شوند. تردمیل ها برای کالریمتری ورزش برای موش ها یا مطالعه اثر داروها بر اختلال در هماهنگی حرکتی عضلات اسکلتی نیز به کار برده می شود. تصویری از یک تردمیل موش در شکل زیر نشان داده شده است.

در دستگاه تردمیل موش، یک تسمه گردان لاستیکی با سرعت تنظیم شده شروع به حرکت می کند. مسیر به صورت صاف است و شیب آن نیز قابل تنظیم می باشد. دستگاه پنج لاین دارد و هم زمان پنج موش می توانند از تردمیل استفاده کنند. 

سرعت اولیه و سرعت نهایی و میزان شتاب گیری اولیه تا رسیدن به سرعت مورد نظر نیز از طرف اپراتور می تواند تنظیم شود. دقت عملکرد دستگاه بسیار بالا است. این دستگاه ها قابلیت دریافت برنامه را هم دارند. به این معنی که چندین تست می تواند به صورت پشت سر هم و هر کدام با برنامه ای جداگانه انجام شود. در یکسری از تردمیل ها شرایط برای انجام تست کالری سنجی وجود دارد. در این دستگاه ها یک محفظه عایق وجود دارد که مجهز به ورودی و خروجی های هوا است.